Autor Wiadomość
CoBreTTi
PostWysłany: Śro 23:39, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Chciałabym się podpisac pod to czterema łapami-nie mogęSad podpisuje się więc obiema rączkami Smile
Magick
PostWysłany: Wto 18:52, 12 Wrz 2006    Temat postu: REGULAMIN!

Regulamin Forum I Liceum Ogólnokształcącego im. S. Żeromskiego w Ełku:

Użytkowników forum obowiązuje niniejszy regulamin, oraz indywidualne postanowienia lub zalecenia kierowane przez administratorów lub moderatorów.

Forum powstało na potrzeby osób, które mają ochotę w miłej atmosferze porozmawiać na tematy związane z edukacją. Służy do zadawania pytań, wymiany opinii, doradztwa, spostrzeżeń etc. Inne, niezwiązane z tematyką zagadnienia można poruszać jedynie w działach do tego przeznaczonych.

W celu uniknięcia zaśmiecania forum, obniżenia wartości merytorycznej i spamu należy przestrzegać kilku zasad, które ułatwią korzystanie z zasobów użytkownikom potrzebującym właściwej pomocy/rady/informacji.


1. Dodając temat postaraj się czytelnie wyrazić zagadnienie/przesłanie/problem, tak, aby nowy topic był wymowny i zrozumiały dla innych użytkowników. Nie powielaj tytułów - w przypadku klonów tematów i treści uprzednio omówionych, odpowiedzi nie będą udzielane, natomiast temat zostanie skasowany/przeniesiony.

2. Zakładając nowy wątek, sprawdź czy podobny nie został uprzednio poruszony na forum (opcja szukaj). Jeśli znajduje się w naszych zasobach, dopisz swoją wiadomość w istniejącym temacie.

3. Pisząc post czy temat, pisz małymi literami bez pogrubienia, w neutralnym dla wzroku kolorze (czerń, granat), tak jak czynimy to w niniejszym regulaminie.

4. Kolorem czerwonym mogą się posługiwać tylko administratorzy i moderatorzy forum.

5. Zanim wyślesz wiadomość dokładnie ją przeczytaj. Sprawdź, czy jest na temat i nie zawiera błędów, a także czy wnosi coś do dyskusji (wypowiedzi typu "zgadzam się", "hehe", "cooool!" etc. lub zawierające same emotikony - nie będą tolerowane). Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej.
Podziękowania - notki w stylu "dzięki" itp. powinny być zamieszczane we własnej adnotacji z pytaniem lub przesyłane adresatowi na priv.

6. Treści postów powinny być ściśle dopasowane do tematyki działów, te, które wykroczą poza ramy, zostaną bezpowrotnie usunięte. Ponadto usunięciu z forum lub zamknięciu podlegają tematy, które wg oceny administratorów lub moderatorów odbiegają od dobrych obyczajów lub tematyki zakładek forum.

7. Nie tolerujemy spamu. Użytkownik nie powinien pisać dwóch lub więcej postów jeden pod drugim, w krótkich odstępach czasu, uznawane jest to za spam, więc warto przemyśleć to, co właściwie chcemy napisać.
Niedozwolone jest prowadzenie tzw. chatu na łamach forum, czyli rozmów prywatnych pomiędzy kilkoma osobami, odbiegających od założonego wątku. Forum jest na tyle bogate, że ze wszelkimi pogaduszkami niezwiązanymi głębiej z tematem można się przenieść do odpowiedniego działu bądź prowadzić je poprzez wiadomości prywatne.

8. Jeśli wykorzystujesz na forum artykuł lub fragmenty tekstu, którego nie stworzyłeś samodzielnie, zawsze na końcu podaj źródło lub autora.

9. Na forum zabrania się:

• używania wyrazów i zwrotów uznawanych powszechnie za wulgarne,
• obrażania innych użytkowników,
• nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie,
• świadomego wprowadzania innych osób w błąd,
• umieszczania linków, zdjęć lub rysunków naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia),
• rejestracji i funkcjonowania pod więcej niż jednym pseudonimem,
• cytowania innych fragmentów wypowiedzi niż te, do których się nawiązuje,
• umieszczania tej samej informacji wielokrotnie,
• umieszczania przesadnie długich sygnatur oraz dużych grafik.

10. Wypowiedzi osób, które nie będą respektować regulaminu, zostaną usunięte z forum, natomiast ich autorzy dostaną ostrzeżenie. Każda z tych osób może otrzymać 5 ostrzeżeń - najpierw usuwamy posty, potem użytkowników - po tej ilości upomnień administrator wykluczy użytkownika z grona z uprzednim poinformowaniem i podaniem przyczyny usunięcia. W drastycznych przypadkach może to nastąpić w trybie natychmiastowym. Osoby, których konto zostanie usunięte nie mogą korzystać z forum pod żadnym innym pseudonimem.

11. Jeżeli uznasz, że którykolwiek z postów, narusza lub łamie regulamin, poinformuj o tym fakcie administratora forum.

12. Każdy z użytkowników powinien sam z dobrej woli pilnować porządku na forum, wreszcie jest ono naszą wspólną strefą i ma służyć pomocą zarówno nam jak i innym.

Prosimy o przestrzeganie zasad i życzymy przyjemnego korzystania z zasobów forum, pozdrawiamy!
Administratorzy

Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com